when love thakes over

Hittade mig 2 nagerlack, 1 tröja/skjorta, en ny klocka och nya träningsskor på A6 igår. Trevligt! Ska jag bli frisk i knät och frisk i mina vader ngn gång så måste jag ha ett par riktiga skor :)
Kvällen hemma sen blev lugn med fångarna på fortet, kortspel och scrubs!
Maxi intogs idag där man handlade lite blandade saker. Mat ska ätas varje dag har jag hört ;p

Kollat handbollen idag också, Sverige förlorade trots en entusiastisk Sanne som försökte skrika liv i dem ;p
ska laga mat när hon kommer hem igen, eller, hon ska laga mat ;p spagetti och köttfärssås. Jag lär väl prata och röra i pastan nån gång ibland. Matlagning är inte direkt min starka sida även om det är roligt :)

hade konstiga drömmar i natt igen, om vikingatält och jag som var viking som skulle ragga upp en annan viking XD måste sluta med massa konstiga drömmar där jag ska ragga upp folk. Sanne var ju skön idag också
Sara : Sanne, jag drömde om viktingar i natt, att jag var viking och raggade upp en annan viking
Sanne: Var Robert viking nu också ?

Skön hon är :)
Nu blir det läsa bok och scrubs innnan hon kommer hem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0