villa margareta

Och vem har kollat fel på schemat? joo jag mitt klantarsle.. men, det var goda nyheter jag fick :D
Kursstarten är inte förräns på måndag så gissa vem som kan festa ikväll utan att ha ångest?
Jooo jag ^^
Ikväll taggar vi förferre hemma hos Kääälmar och sedan drar vi vidare till akademin och visar de nya nollorna hur man har kul i jkpg! 
Är grymt taggad och känner på mig att kvällen kommer bli awesome! Dock finns det igen snö ute längre så trillar jag så får jag riktigt jäkla ont, inte så bra kanske med tanke på ortopeden på måndag men jag är förberedd på allt med tanke på att knät vek sig förra gången vi var på akademin ;p

Första gången på systemet idag också, niceigt värre! Hon i kassan kollade dock väldigt skumt på mig :p
Nu taggad vi för fullt med massa bra musik :D
Hörde jag en skål? ATT DU GJORDE!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0