vi kommer att dö samtidigt du och jag

Trevlig kväll igår åter igen! Mina vänner här uppe är så himla fina och jag har insett att jkpg ligger högre på listan över var jag vill spendera min tid just nu. :) massa skämt om mini-pior, plåsterpia, leka bröl och annat roligt! toppen :) Att dessutom få se Rasmus bugga igår vad väldigt imponerande, han är RIKTIGT DUKTIG!
kul att se :D  Gick hem ganska tidigt igår dock, musiken var inte den bästa och mina ben var jäääkligt stela efter dans två dagar i rad. Gick därför hem och åt och kollade på the holiday. :) så mysig film! Jude Law gör mig lite knäsvag med sin dialekt och sitt utseende.

Idag blir det hemmamys för min del, med tanke på ny kurs + ortoped på måndag så kan jag behöva vila min kropp och min hjärna en aning. Därför blir det en massa film ikväll och bara få ta det lugnt och vara själv lite :)
Imorgon ska jag dessutom tvätta på eftermiddagen, wiho! (Y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0