solen

Solen lyser i jkpg idag, himla härligt! :)
Kvällen igår var galen, alla hade så satans kul och var så jäääkla taggade :D Min "skönsång" på väg till kåren från Rasmus kunde dock ha skippats ;p
men vi hade skoj och dansade runt på kåren efter förfest hos Rasmus med trevligt folk och dricka. Partypia, mellanpia och storpia ägde dansgolvet!
Note to myself though, drick ALDRIG Bacardi Mojito igen, det straffar bara sig själv dagen efter när man druckit 40 cl/70cl ensam + andra grejer.

Ikväll har vi förfest här hemma, min vänner + Sannis vänner, låter underbart :) vi drar sen vidare till kåren ikväll igen. Idag kör jag dock enbart på cola som det ser ut just nu, är verkligen inte sugen på alkohol och jag tror inte min kropp vill ha mer denna veckan :p
Roande att partypia endast finns i jkpg dock :) 

neee, nu blir det att dega lite framför scrubs innan allt folk kommer mellan sex och sju :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0