pizza

Haft en lugn och sköt dag idag, somnade som en stock igår efter all drama i mitt huvud och efter asmånga lyssningar av Thomas Järvhedens låt " Pappa kom hem" . Underbar låt!
Käkade pizza framför handbollsvm ikväll, grym match av sverige :)
har dessutom fått se bilder på kattungarna som kom igår, hur söta? :)))) Vill ha en..
2 vita och 2 svartrandiga med lite oranget i! Ska hälsa på dem när jag åker hem till mormor på revy den 5 februari. ååååh älskar kattungar :)

Finns inte så mkt mer att säga idag egentligen, kursstart imorgon + ortopeden. Är ganska nervös inför båda, men det ska nog gå bra! Kollade mitt schema för denna kursen, många eftermiddagar vilket är kanon! Sovmorgnar, pluggmorgnar och promenadmorgnar runt munksjön när snön är borta (Y)

Börjar kl 13 imorgon till ca 15 då jag måste röra mig mot ortopeden. Perfa! Nu blir det scrubs :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0