Peter Pan

Hade en dag med plugg igår, skrev klart analysen. Stolt över mej själv :)) Kollade sen film + serie heeela kvällen lång. Missbrukar min hårddisk ganska hårt just nu XD men jag tänker nog fortsätta med det ett tag till, jag har trots allt 5 år på mig att kolla igenom hela och med tanke på hur mkt det är så lär jag behöva de 5 åren :p

Nåja, satt och tänkte lite på stbh igår också, hur det har gått så fort och att det fick 7-8 år av mitt liv. Jag är stolt över de åren, jag växte upp där. Jag saknar det ganska mkt faktiskt och önskar att jag kunde vara en del av det ingen men det tåget har tyvärr gått.. men jag minns åren med glädje och saknar att vara vakt i Robin Hood och ALLTID skada mig när vi skulle ramla i andra akten, jag saknar djungelboken med att vara sminkad i ansiktet och svettas sönder varje gång solen sken i de äckliga dräkterna och jag saknar Peter Pan, att få vara vilt barn med smuts i ansiktet, tuperat hår, Emilia som liten, Kandenäs som världens snällaste Peter Pan och Fred som lös upp alltihop när han tog hand om alla barn.
Jag MÅSTE be mamma skicka upp våra filmer hit så jag kan kolla på dem igen! Jag saknar filmerna, musiken och folket på filmerna. Kärlek <3

Läsa igenom inför grupparbete imorgon väntar mig idag, resten av veckan är det skolan, förberedelse inför redovisning på torsdag + redigering av min analys. Hemtentan börjas i helgen nästa. Tack gode gud för att akademin inte öppnar förräns nästa vecka så att jag kan träffa och festa med mina vänner utan att skolan blir lidande. Ibland får akademin ihop bra tider (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0