Oslo

Hej! det var ett jäkla tag sen jag uppdaterade men jag har inte haft någon tid alls.. i fredags tidigt på morgonen åkte jag och 8 av mina närmaste vänner upp till Oslo för att fira nyår och stanna ett par dagar hos Johanna och Hannah :)
det var ett par mysiga dagar där uppe tllsammans, en resa som jag omöjligt hade klarat av för 6 månader sen. Men jag är en lugnare person nu än vad jag var då :) På nyår fick man dessutom chansen att smsa och prata med Robert en bra stund i telefon. Han gör mig väldigt glad den pojken och han är så naturlig att skratta och prata tillsammans med! :) toppen!
resan hem till sverige tillsammans med bästavännen, bolle och Simone var nog ändå ngt bland de bästa på hela resan dit, vi skrattade och allmänt lamade oss vilket var riktigt kul faktiskt!
Det kommer bli väldigt svårt att åka tillbaka till jkpg igen, nästan 2 veckor i bolles och bästavännens sällskap blir lätt en vana vilket gör att det kommer kännas konstigt att inte kunna ringa och umgås med dem på samma satt sen.. men men, the show must go on även om det kan bli jobbigt.

Det ska iaf bli väldigt skönt att få komma tillbaka till jkpg, även om jag har hur mkt saker som helst att göra de första 2 veckorna då jag kommer tillbaka. Men att få vara själv ett par dagar med bara dator, mat, dusch och sova kommer vara ovärderligt efter 3 veckor med folk runt sig heeela tiden!
På onsdag blir det förmoldigen akademin en stund också :DDD Tillsammans med de fina människorna i jkpg, få träffa alla igen och berätta för varandra vad man har missat, awesome!
Imorgon fyller jag 20, känns overkligt att man för två år sen fyllde 18 och att man är påväg mot 30,40 och så vidare ;p haha. känner mig allmänt gammal XD
På fredageftermiddag blir det jkpg med handling, tvättning, och upppackning innan jag kan få ta helg och skriva på min bokanalys, förbereda redovisningen och börja på hemtentan. Studentlivet är faktiskt det bästa som finns ibland när man kan varva akademin, vänner och att få skriva akademiskt! (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0