mikrofonkåt

Härlig dag med storhandling på maxi tillsammans med Sannis, middag med henne + teater med henne, Robert,Rasmus,Jessica,Victor och Sabine och let's dance mys kort gott, en dag med sanne! Teatern var bra, den gav mig en tankeställare. " Vem har huvudrollen i ditt liv? " Hade någon frågat mig det för 1 år sen så hade svaret varit ett heeelt annat än idag!
I teatern spelades mikrofonkåt, hela publiken började asgarva och många smådansa för sig själva, jäkligt roligt att se!

Har dessutom hittat Bastians dubbelgångare på tv idag, så sjukt snygg var han! allvarligt, om Bastian fortfarande är så snygg är det fettvärt att flytta till nederländerna ;p
Helgen spenderas med städ, hemtenta och en ev fika med Sara Frisk som har vägarna förbi jkpg :))) ååh vad jag saknar henne!

Sanne och jag insåg just att våran lägenhet är en jäkla fuskbygge, inte konstigt att jag hör Sannes väckarklocka varje morgon, vi har ett hål mellan våra väggar som man försökt stänga igen med maskeringstejp så jag hör hennes röst från väggen ;p inte bara Sanne som hör röster här hemma ;)

Nu blir det film och naturgodis!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0