Ljungkile

En bra dag där jag fick gjort grejer inför veckan och jag fick handla mig steksmör eftersom det slängde jag innan jag åkte hem över julen. :p
Sannis kom dessutom hem från Ljungkile ikväll, och jag har skrattat hela kvällen åt Sannes otroliga historier om hennes kusiner med flytkuddar i simhallen och som har vinterförråd av pepparkakor bakom soffan i vardagsrummet. XD Dessutom är det ngn som nätdejtar på hlk och söker kontakt med Sanne, ngt som jag finner mkt roande eftersom att personen i fråga är roande ;p

Att få ha skrattfest så man gråter och inrte får luft är något jag verkligen saknat. Ser framemot fler såna tillfällen! :)
Dessutom har Sanne sina teorier om hurvida våra rumskompisar ska skaffa sexpartners och från vilket rum det skulle höras mest ifrån och hurvida de skulle ha de skönt eller inte XD hahahaha jag dör!

Skola imorgon mellan 9-16. Har inte lust att sova och är alldeles för pigg för det så det får bli lite two and a half men ikväll eller true blood.. mina avsnitt av en ängels tålamod är slut..:(
eller så vill Sanne tydligen se eclipse ikväll.. ögongodis :DDD frågan är om man orkar..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0