hooking up

Missade tydligen Rasmus sjunga Don't stop believing på akademin igår.. synd :/ jag låg hemma och försökte friskna till istället, halsen känns iaf lite bättre idag :)
Det roliga var dock Sanne igår när hon var hemma och kollade på handbollen igår en snabbis, hon pratar jämt om att Carlén är hennes framtida man och hon pratade då om hur snygg han skulle se ut på hennes släktmiddagar om han hade svarta finbyxor med silvrigt skinnskärp, uppknäppt skjorta i halsen och lite aftershave ;p haha.
" MEN SARA SYMPATI-DRICK MED MIG DÅÅÅ! " haha. det var tydligen skämmigt att dricka vin ensam ;) men som sagt, klockan är alltid 12 någonstans :)

mina konstig drömmar är tillbaka igen, drömde att jag var ekonom :s och drömde dessutom om att jag var med under insparksveckan i växjö men pluggade i jkpg XD
drömde dessutom att jag raggade upp Robert medans Jessica såg på :p jag tänker INTE analysera mina drömmar psykologiskt för er, ( trots att jag kan ) för det lär ni sköta så bra själva.

Nehe, nu ska jag äta en yoghurt och sedan klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas ... ska bege mig till A6 och kolla runt lite och dessutom köpa en luftmadrass, täcke och kudde så att folk kan ha någonstans att sova på när det hälsar på mig eller sover här :p bra investering tycker jag allt! Särskilt med tanke på att mina tjejer har pratat om att hälsa på mig :) Nog babblat, mot sherwoodskogen och A6!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0