hemma

Att komma hem var underbart, få äta sin egen mat, gå och handla igen, att få lägga sig i sin egen säng och få slappna av riktigt ordentligt, ovärderligt!!
Min hårddisk är allting som jag vill ha med en massa roliga serier på, alla säsonger av bland annat two and a half men, rederiet, glee, scrubs och house och mååånga fler :) Dessutom all film vi hade på hårddiskarna hemma, nice!!

Idag kommer dagen spenderas i min säng med min hårddisk, mat och jag kommer att tvätta lite granna så jag slipper ta allting imorgon ;p imorgon kommer nämligen att bli en tvätt och pluggdag. Måste börja skriva på analysen ( helst ska den vara klar imorgon, senast måndag ) och kaaanska börja på hemtentan också som ska vara klar den 20.

Men jag är lycklig över att befinna mig i jkpg, det känns skönt att få sköta sig själv igen, inte känna att man stör ngn och att man kan vara sig själv helt och hållet. Lycka :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0