Handboll

idrottsgalan igår var toppklass! Riktig underhållning :)
Tentan är färdigskriven idag och ska korrigeras och lämnas in imorgon! Känns riktigt gött att vara klar med ett par dagars marginal. Dessutom haft en lång diskussion med Johanna idag, fina människan. Saknar henne, hon får mig alltid att tänka efter på gott och ont. Önskar att hon flyttade till jkpg och pluggade här till hösten istället för växjö <3

Nog babblat, efter att ha unnat mig ögongodis i form utav eclipse ( lyckades sälja in Sanne på att filmen är toppen, sweet succes! ) tänker jag unna mig att dra bort till Olerys 300 m bort och möta upp några vänner för att kolla handboll tillsammans :) awesome!
Ledig imorgon och på torsdag, livet är bra nu :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0