grabbar

Kvällen igår var mkt angenäm :) har hittat mitt grabbar uppe i jkpg, 3 grabbar och jag :) Underbart att man kan känna lite samhörighet och minnas växjö med hjälp utav det :) 3 småläningar och en göteborgare. Underbart!!!
Många roliga kommentarer tillkom underkvällen också, bland annat om banana split och Babar ;p

Sov behövliga 12 timmar inatt, otroligt skönt! Ska nu läsa igenom min hemtenta och sen gå och lämna den i skolan om en stund så jag slipper tänka på den :) Är lite småsugen på akademin ikväll faktiskt.. får se om jag hamnar där eller inte men att köra på onsdag-lördag känns inte sådär superbra kanske ;)
studentlivet är en pain :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0