Glee

Har börjat att kolla om Glee från början, åååh vad jag älskar glee! Det gör mig så himla glad, vad jag önskar att jag kunde vara lika duktig som de är och få förverkliga en dröm. I ett annat liv kanske :)
Är fortfarande sjuk, surprise surprise. Men hade en 3.5 lång lektion i skolan idag, i en föreläsningssal med en blackboard :o bring back memories av lektioner i tyska och engelska med Karin Ek från högstadiet :) Happy days!
Är iaf lite piggare idag trots att halsen är betydligt sämre, känns som jag svalt trä eller ngt..inte så mysigt kanske men min matlust är iaf någelunda tillbaka. (Y)

Bäddar snart ner mig för idag med en kopp tee eller varm choklad eller liknande och går och lägger mig snart tror jag. Har vaknat varannan timme i natt igen och haft svårt att andas pga halsen. Är ledig imorgon iaf så kan sova så mkt som jag vill :) ska enbart plugga lite men det fixar jag på ett kick!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0