En del av mig

Det är konstigt att man vissa dagar ransakar och söker inom sig själv så mkt.
Att man kommer till insikt med saker som man egentligen aldrig tänker på medvetet men som ändå ploppar upp och "löses av sig själva"
Jag har insett att du kommer alltid att vara en del utav mig såsom jag är en del utav dig och det går inte att komma ifrån. Hur mkt jag än vägrar att tänka på dig, hur mkt jag än vägrar att älska dig så kommer du alltid att vara speciell och ta upp plats.
Det går inte att radera ngt som ändå inte spelar ngn roll, allting spelar roll bara mer eller mindre. Du spelar en mindre roll, kanske det är därför som man tänker på saker mer och mer, de som spelar mindre roll har en tendens att tänkas mer på.

Jag älskar inte dig som person, jag älskar bilden av dig, tanken om dig och över det faktumet att vi en gång hade någonting bra och stabilt tillsammans..

Jag vet att jag förmodligen förr eller senare kommer ge upp, ge efter för infallet och skriva det där satans mailet för att få svar, för att få veta. Idag är inte den dagen men den kommer förr eller senare. Det är jag fullt medveten om.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0