Dag 27 - Min favoritplats

Jag har egentligen 2.. Kinnarps arena och en plats i gemla som jag inte nämner var eftersom jag brukar vara där när jag vill vara ensam.
Kinnarps arena, jag ryser alltid så fort jag går in där och ser isen, ser sittplatserna. Jag hör alltid ramsorna, pucken som går in i sargen när jag står där trots att det är helt tyst. Det är en speciell atmosfär där inne som man måste uppleva för att förstå :)

favoritplatsen i gemla ger mig lugn, det är dit jag går då jag behöver en stund för mig själv, behöver komma ut ur huset eller bara gå någonstans för att tänka. få vara ensam för en stund.
Ren glädje när man kan få vara där och bara vara ifred :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0