20

Födelsedagen igår var mysig, mormor och morfar och moster kom på besök :) mamma sjöng på morgonen.. hejja!
fick verktygslåda, tröja, mojito baccardi, tröja, penna med mitt namn på, smycken, hudvårdprodukter och pengar. Tror icke jag glömt ngt :)
maten var god och mamma och mormor hjälpte mig att packa. Jag är SÄMST på det och eftersom jag skulle få plats med så mkt som möjligt inför hemresan till jkpg så behövde jag experthjälp :p
Kvällen avslutades i trevligt sällskap med 2 filmer och prat. Kan knappast bli bättre faktiskt! Tack vännen :)
I mars/april kommer jag till gemla igen, det är väldigt lång tid till dess men jag behöver den tiden för att vara själv igen och ha livet uppe i jkpg iordning igen.
Idag åker jag som sagt tillbaka till jkpg, åker till växjö om en halvtimme, tåget går halv 4 och jag är i jkpg vid halv 6, sen är det handling som gäller.. mitt kylskåp i jkpg ekar XD resten av kvällen vet jag att jag kommer spendera framför min alldeles egen dator i min sköna goa säng med mina kuddar och kolla på min nya externa hårddisk som är packad med massa film och serier :)) Som jag saknat min säng! helt sjukt..
Ska bli grymt skönt att få komma hem, jag har saknat jkpg mer än vad jag trodde att jag skulle göra, skönt att få komma in i vardagen och bli den där ordentliga, spralliga, glada, lyckliga Sara som jkpg:s folket älskar :D

Tack så hemskt mkt för alla gratulationer på sms, telefon och facebook som jag fick igår. Det gjorde mig mkt glad :) Tänk att så många överhuvudtaget orkar, kan och vill anstränga sig bara för att skriva eller ringa och säga grattis. Guldvärt. Stort hjärta <3

Btw, håll utkik för ngn gång under nästa vecka kör jag igång de sista utmaningarna. Vet att det finns de som har saknat dem så håll ögonen öppna för de kommer ;p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0