Sorken

Mkt trevlig kväll igår! Kom inte sist på bowlingen och det är alltid ngt ;p
pizza, musikquiz, guitarhero, telefonsamtal, olerys och snack med Rasmus och Robert :) Mkt härlig kväll!
roligast var ju också på musikquizet då vi skulle lista ut vad sorken i nalle puh hette XD rasmus blev så frustrerad när han inte kunde komma på " Jag kan ALLA nalle puhs vänner men vad fan hette sorken? " XD " Han hette säkert sorken bara för det"
Ett gott skratt förlänger livet!
Roliga sms med Sanne också på kvällen mellan Sanne, robert och rasmus. Höll på att dö av skratt XD " Möt mig i månskenet med en vit klänning med en röd ros i håret. Jag höll på att dö XD

herregud :) ska laga mat om en stund och sedan vid kvart i 7 tar jag bussen till huskvarna till Robert för att kolla melodifestivalen och förfesta lite och sen ska vi förmodligen dra in till stan och sätta oss ngnstans, ta en öl och bara umgås, härligt!

Nu blir det att försöka skriva lite på hemtentan och sedan laga mat. Det blir makaroner och köttbullar idagl!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0