So incredible

Haft en otroligt skön helg där jag fått klar min argumenterande uppsats och börjat på veckans litteratursamtal bok. gött! Har varit skönt med en helg för mig själv utan att träffa vänner faktiskt, att få ransaka sig själv lite och känna att jag faktiskt längtar lite hem, att jag saknar mamma och att jag är duktigare i skolan än vad jag tror. Att jag orkar plugga och jobba hårt trots att tiden är så knapp! vilket känns toppen :) Har även varit duktig idag och gjort köttgryta, himla gott!

Haft mkt tid för mig själv helt enkelt vilket var precis vad jag behövde och extra roligt att se en glad Sannis komma hem igår, strålande hela hon och även när hon kom hem idag. Jag älskar när människor runt mig mår bra och riktigt strålar av lycka, det gör att jag mår bra och att det smittar av sig :) Även om jag kan bli avundsjuk på varför Sannis mår så bra så unnar jag henne verkligen det! Hon är en sån himla bra tjej och hela världen borde veta det :)

Imorgon är det skola 13-16.30, grammatiklektion i 3.5 timme kommer ta lite död på mig. Därför är det gött att jag ska ta mitt pick och pack och träna därefter sen, cykla x antal kilometer och förhoppningsvis är maskinerna inte helt ockuperade så jag kan träna andra muskler också imorgon. Annars drar jag hem och kör styrka som förra måndagen. Vilket som låter bra :) Nu blir det film och varva ner innan jag släcker lampan och sover. Har sovit grymt mkt i helgen men är fortfarande psykiskt utmattad efter allt plugg, därför ska det bli gött när man kommer igång med träning nu så man kan få ut lite aggressioner. Om 2 månader kan jag förhoppningsvis hoppa på lite pass med mitt förhoppningsvis starkare knä också!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0