Saknad

Otroligt rolig dag i skolan igår :) älskar mina 3 engelska föreläsare, de ger en så sjukt mkt! Blir helt lycklig när jag går till skolan och ifrån den :)
Tvkväll med Sanne igår igen i våra fåtöljer, allvarligt, de fåtöljerna är så satans sköna! Vill aldrig lämna ifrån mig den :)
Idag ska jag bara lääääsa, ligger efter i läsningen av en bok en aning och sen ska jag hämta ännu mer paket från posten med kurslitteratur.. det tar ju aldrig slut :/

Nåja, jag har en sån dag då jag saknar folket hemma, jag längtar aldrig hem men det betyder inte att jag inte saknar folket hemma.
Har en extrem längtan efter just Carro idag.. alla våra äventyr. Och en stor längtan efter joakim och simon. Gitarrspelande, snack och film. Sakna!!

Ska gå och kolla till tvätten nu innan jag går och hämtar mitt paket, sen blir det frukost. Jaa ni hörde rätt, frukost!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

å jag saknar dig med!

tänkte på dig innan idag :)

<3

2011-02-08 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0