Nu blåser vi Sverige

Haft en skön helg med fest, melodifestival, plugg och sömn :) Upptäckte även igår att jag ej sett 3:e säsongen av Merlin, total lycka!! Spännande det där när man kommer ihåg att man följt ngt och sen hittar nya avsnitt :)
Skola idag igen som gick fort, fick tillbaka uppsatsen som gick hyfsat, lite att rätta till bara.
Började ett nytt program på 6:an idag, Nu blåser vi Sverige. Ett underbart program med 3 killar från Kungsbacka :) De är dessa killar som jag nämt tidigare som får mig att skratta ngt oerhört, tramsgänget!

Ska strax kolla lite Merlin innan jag släcker, är ledig imorgon men ska sätta kl på strax innan 10 då biljetterna till Hv:s 2 första kvartsfinalmatcher släpps, jag ska boka 4 st till mig, Rasmus, Viktor och Jessica, kommer bli awesome :D
Sen är det bara att fortsätta läsa om Pygmalion ( My fair lady ) och Starting over. Mkt att göra nu men jag gillar det, förr det mesta iaf ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0