Ikea

Har haft en dag då jag använt min lediga dag till att ha städat rummet istället för att plugga, kändes som att det var viktigare att städa eftersom att jag åker till Linneryd på torsdagkväll så lika bra att ha det gjort och komma hem till ett fortfarande rent rum på söndag :) Så nu luktar här rent igen och lakanen är bytta, kommer sova som en liten prinsessa i natt! Förhoppningsvis drev jag ut det sista av min förkylning också när jag städade, vädrade och bytte lakan. Min hals är fortfarande inte ok och det stör mig väldigt mkt, hostar ibland också.. orka.

Nåja, har dessutom pratar en stund med Emil idag. Fina killen :) Är så glad att det mesta i hans värld rullar på som vanligt, att skolan är bra och att Malin går bra och att han ska vara med i musikalen Annie i april! Glad för hans skull så det bara smäller om det :)
Har dessutom varit på öb, jysk och ikea nu ikväll och kom hem med handtvål, plastfolie, plåster, sköljmedel, tops, täcke, kudde, luftmadrass, fåtölj och fotpall! Saker som man behöver och när man köper nya, egna möbler så känner man verkligen att man har för avsikt att stanna och att man verkligen har separerat från sina föräldrar och startat sitt eget liv! Vuxenpoäng där :DD
Fåtöljerna och fotpallarna är nu ihop skruvade och står uppställda i "vardagsrummet". Sanne köpte likadana som mig, eller snarare vi köpte likadana som varandra kanske man ska säga.

Imorgon har jag en ledig förmiddag och ska då sova en stund och sen plugga innan jag gör en diagnos i skolan vart vi ligger till språkmässigt i engelska. nervöst? jaa en aning. Vill inte riktigt ha svart på vitt hur jag ligger till med amerikanska / engelska betyg ;p men men. Ska sen spendera min kväll till att plugga inför en lååång torsdag och inviga min nya fåtölj. Sounds good, right? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0