Familjen Pia

Sitter och pluggar med Sanne för tillfället i våra sköna fåtöljer, jag hjälper Sanne med hennes hemtenta. Eftersom vi bara har en engelsk bok så får vi samsas om den så jag kommer göra resten av hemtentan under morgondagen eller på söndag.
Befann mig på en folkhögskola igår på kyrkmässa med Sanne, hon hade en kompis som skulle sjunga. En liten mysig stund med en duktig kör :) Dock vill jag inte ta nattvard, jag tycker det kyrkliga är mysigt även om jag inte tror på det men nattvard är en sak som jag har svårt för eftersom att jag tycker att brödet bara växer i munnen på mig. Har dessutom svårt att göra saker som jag inte står för eftersom det är så viktigt för andra..

Ska strax göra mig iordning, ikväll är det en helkväll med Familjen Pia som gäller, de ska få se mina otroliga bolingkunskaper xD Så vi ska bowla, äta middag, förfesta och sen drar vi ut tillsammans! Låter som en awesome kväll i mina öron. I det sällskapet mår jag alltid bra :) de känns lite som gg, fast ett jg om ngn förstår vad jag menar ;p
Nåja, då ska man försöka hitta ngt att ha på sig idag också.. ingen overall iaf idag vilket gör det svårt att veta vad man ska ha på sig. Keine Ahnung..
Ska ringa Carro lite senare också, ååh vad jag saknar henne just nu, saknar alla galna upptåg och våran humor och våra samtal långt in på småtimmarna. Alla msnkonversationer och alla webbkamera tillfällen! <3

Jag kommer ha en awesome kväll för det känner jag på mig! ååååh, I got a feeling, that tonight's gonna be a good night :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0