Faddermöte

Är fortfarande kvar med huvudet i mina böcker känner jag, har under de senaste 2-3 dygnet pluggat lite drygt mellan 15-17 timmar. Det låter inte mkt men med böcker som handlar om grammatik, kultur och så vidare så blir huvudet ganska trött! Nåja, har ganska bra koll på läget på alla grejer som ska göras framöver och har antecknat allting i almanackan så det är skönt,
var dessutom på faddermöte för en stund sen, blir lite nedslagen när jag ser människor som Samuel och Robin sitta och få information och förmodligen kommer söka som faddrar, med massa såna personer som söker så har man inte en chans.. att dessutom söka enbart två och två, vem i familjen ska man välja att söka med? Rasmus? Robert? Sabine? Lejla? nåja, det ger väl sig i sinom tid :)

imorgon blir det skola,städning och sedan en lugn kväll tillsammans med Sanne. Helgen tillbringas som jag nämnt tidigare med skrivande av uppsats och en maaassa bokläsning. Det tar ju aldrig slut.. och för att bevisa det så är det åter igen dax att dyka ner i Engelsk språkdidaktik och Oxford book of short stories ikväll. fun!!

Får försöka tänka på roligare saker, som att mötet var alla tiders med snygga Bagge som talade, roliga Rasmus bredvid mig och fina Sanne på andra sidan :) tänker på att Johanna kommer hem snart också, det gör mig på bra humör!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0