Äpplen

En bra dag i skolan då jag känner att jag förstår det mesta och kan det hon pratar om, underbart!
Kommer förhoppningsvis att bli ett hyfsat lätt prov i slutet på mars.
Fick reda på diagnosen idag också, har klarat A-level vilket innebär att jag i princip har klarat den kursen vi läser nu, eller jag ligger rättare sagt bra till språkmässigt iaf :) smile!

Skulle tränat idag men eftersom att solen stod på och luften var grymt härlig så tog jag en promenad runt munksjön istället på 5 km. Röra på sig är ju huvudsaken och 5 km är faktiskt mer än vad man brukar göra när man går ;) Vem vill träna inomhus när det är härligt väder liksom? Gäller ju att passa på! Tycker det är lättare att andas också när det är lite småkyligt i luften så därför blev det promenix idag!
Sitter just nu med en skål med äpple bredvid mej, är hungrig eftersom maten blev konstig idag och macka så här dax är inte idialiskt ( vad händer med mig? Jag som älskar macka, snacka om att huvudet börjar tänka annorlunda när man kommer in i träningstankar ), känner mig ganska nöjd med min prestation idag ändå :) Har förmodligen skrivit klart hemtentan i LoU också, ska kolla igenom detta faktumet i helgen, så kan fokusera morgondagen på att enbart läsa boken vi ska ha litteratursamtal om på torsdag och sen ska jag träffa Piorna för lunch på Evergreen imorgon för att fira att vi alla har namnsdag XD töntigt jag vet, men vi håller ihop och tycker om varandra och det är huvudsaken :) nehe, nu ska jag äta äpple och kolla summerland, har börjat kolla om det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0