Allt för er

Dålig uppdatering, my bad! Har iaf varit hemma i helgen i Linneryd och kollat på Hovmantorpsrevyn - Allt för er, ätit middag i Ormeshaga med släkt och hunnit äta lunch hos mamma och sett min ev framtida fina vita katt :) Allting hänger om han är döv och ifall jag får lägenhet, hoppas hoppas! :)
Har iaf haft en fin helg hemma med mormor och morfar, har även kört en hel del bil bara för saken skull och jag fick vara chaufför i lördagskväll åt pensionärerna ;p haha. Körkort gynnar!

Pratade även med Johanna i veckan, det är bestämt nu att hon ska komma och hälsa på mig den 11-13 Mars! Ååååh vad jag längtar :D Då ska hon få träffa mina fina vänner, hon ska få se Akademin, hon ska få se skolan ( eftersom vi har passerkort ) och vi ska bara mysa och prataprataprata! åååh vad jag längtar efter henne :D
Men innan hon komemr så ska februari passera, en månad som innebär en massa roliga saker tillsammans med piafamiljen ( jaa vi är en familj nu officiellt eftersom vi har en facebook-grupp ;p älskar min familj! )! Vi ska bland annat bowla ( de kommer asgarva åt min stil dock ), vi ska äta middag, vi ska kolla melodifestival och det är en maaaasssa utgångar som väntar i februari och början av mars. Toppen! :)

Kom hem för en liten stund sen från växjö, tänkte ta en sväng och handla och hämta mitt paket som kommit med ännu mer kurslitteratur. Tror att jag blir tokig.. Ikväll blir det iaf Wallander i min nya fåtölj tillsammans med Sannis och en kopp tee :) Börjar sent imorgon så ska passa på att sova och kolla film också, sovit dåligt i helgen pga att jag fått en satans hosta...not good!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0