Surprise

Har fortfarande förra helgen färskt i huvudet då jag fick höra så otroligt mkt fina saker som man behöver ibland, man blir glad över att höra vissa saker även om det är uppenbara ibland men det är desto roligare att bli överraskad!  Har gott runt och lett åt det hela veckan som ett fån, hejja mig :)

Skrivit klart min uppsats och skickat in den, känns awesome!  Har bara en föreläsning kvar innan jul nu och den är imorgn på förmiddagen. Känns konstigt men skönt :) den här sommaren, hösten har verkligen tagit kol på mig så behöver få vila lite även om jag måste plugga en hel del så är det skönt att veta att man får hälsa på släkten och får lite mer tid till sig själv och sina vänner. På tal om julen så fick jag en surprise igår, en tidig julklapp som gör mig nervös och att jag får ont i magen, vissa saker kommer onekligen bli mkt intressanta. Jag kommer ha världens panik, ungefär lika stor panik som jag hade när jag ringde Carro en gång, haha. Minns du Carro?
Äh, det kommer gå bra och gör det inte det så är det strunt samma, eller inte struntsamma men då har jag iaf fått det bevisat för mig att man utvecklas och får andra värderingar medans andra saker aldrig förändras.

Träffat på Sannis idag och fått mig ett bra skratt, precis vad jag behövde! Tror alla på HLK hörde mig skratta i eftermiddags, hade jag inte lagt band på mig så hade jag aldrig mer kunnat sätta min fot där med gott samvete. herregud!  :) fint att träffas en stund, träffar henne på lördag också och det blir awesome!
Har även insett att min engelska accent är tillbaka igen ( om jag nu har ngn ) och det känns awesome, varför har jag varit rädd för att visa den för? skum jag är..   Handlade de 2 sista julklapparna idag också, skönt att vara klar!

Imorgon blir det som sagt sista föreläsningen och sen drar jag hem och städar och äter lunch, sen kommer Rasmus och Robert och spelar lite kort och sen drar jag och 7 fina människor och ser Breaking Dawn part 1, måste se den igen :) så tjejer och grabbar intar en stor del av bakre raden på bion imorgon, hejja hejja men så awesome!  Sen drar vissa av tjejerna hem till mig och har sleep-over :) massa snack och suger-hangover är planerad. Kan det bli bättre? Tror faktiskt inte det :)

Snart kommer Lejlis och kollar Tomten är far till alla barnen hos mig, men först mat!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0