Summary

Halli hallå!
Hade svårt att somna igår, surprise? Inte egentligen :p  hade så mkt att tänka på och lite ont i magen inför mötet idag..
mötet gick himla bra måste jag säga, jag rev ett par murar, jag lyssnade och tog in mer än vad jag gjort på ett ganska bra tag. Det är roligt det där hur man själv knappt tänker på vissa saker längre eller rubbas av dem medans andra reagerar direkt och nästan tycker lite synd om en och tror att man har det jobbigt.. komiskt det där!
mötet gick iaf bra som sagt, har ett likadant möte inbokat i början av Januari, spendid!  Behöver ha det planerat känner jag. :)

har tänkt mkt på det där med vänner de senaste dagarna efter inlägget jag skrev i söndags. Det är komiskt hur mkt negatiiv energi jag gick och bar på innan jag flyttade till Jönköping, en del berodde på familjesituationer när jag bodde hemma men mkt tror jag berodde på att jag inte fick det stöd av mina vänner som jag behövde, att vissa relationer gjorde mig osäker på mig själv och inte fick tid till att bara vara jag och ha tid för att vara själv. Hade så himla många människor i Växjö som ville ha mina råd och prata med mig. MISSFÖRSTÅ MIG INTE NU! Jag ÄLSKAR att finnas till för andra och att folk känner att de kan komma till mig, bland det bästa jag vet. Men, ibland har man relationer som snarare drar ner än än att bygga upp en och gör att man ofta går runt med tankar om sig själv som drar ner och gör en mentalt trött.  Därför är det bra och framförallt nyttigt att rensa i sina relationer ibland på såna människor som drar ner än och strunta i hur de ska reagera, himla bra påfund av mig tycker jag :)  det är förmodligen därför jag är dålig på att höra av mig ibland till folket i Växjö, för att se hurvida jag får ut ngt av relationen och ifall det är en relation som lyfter eller höjjer och det gillar jag. :) är stolt över mig själv i det läget att jag vågar känna efter, vågar säga stopp och faktiskt säga nej när det verkligen gäller! ( är så satans dålig på att säga nej i situationer och flyter hellre gärna med i många lägen, särskilt sen jag flyttade då jag aldrig vill såra ngn, men det kan vi ta en annan gång ;) haha )

Har skrivit klart min summary idag och skickat den till Sandra för peer-responsen och även gett respons på hennes. Ska träffa henne på förmiddagen imorgon och gå igenom.  Ska nu ikväll plugga lite till, laga mat och ta mig en skön och varm dusch, vädret ute idag är inte så mysigt..:/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0