Santa Claus is coming to town

Man vet att dagen ska bli bra när man har missade samtal och sms :) då blir man en massa glad i hjärtat och känner sig väldans bra!  Tack :D
Dagens spenderades med Robert med en massa flummande och sedan tvätt.. tvättade inte igår. Fick för mig att jag skulle tvätta igår men det visade sig att jag bokat tid tills idag istället.. hejja mig!
Lejla har också varit här på besök. Mysigt :)  Även fixat biljett till juldagen, allt är klappat och klart!

Precis duschat och nu är det kvällsmacka som väntar innan läsning, Glee och sista delen på Hook från igår. :) Orkade inte kolla klart den igår, nattugglan var alldeles för trött.
Ledig fram tills måndag nu så det blir awesome att hinna ta det lugnt med pluggandet lite och att ha tid att plugga också :) nice.
Dax för macka!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0