Pappi

Bra bussresa igår med Simon, skönt att slippa åka ensam. Kom hem till pappa och det första jag får se är en bild på mig, mitt hjärta smälte :) fint snack med pappa innan han gick och la sig eftersom han jobbar idag. Det är skönt att vara hemma hos pappa men konstigt eftersom att vi egentligen aldrig spenderat ngn tid tillsammans själva..men jag gillar det :)

Träffat Carro ett par timmar idag, Gud vad jag har saknat henne. Det är jobbigt att bara träffas ett par ggr om året när man var som ler och långhalm innan eller helan och halvan :) mysigt!

Ska plugga lite innan pappa kommer hem nu, blir kvar här en natt till innan jag åker hem till mamma imorgonkväll. Det blir nog bra.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0