oth

Så himla skönt att vara själv igår kväll och ta kvällen som den kom även om jag pluggade. Ibland är det skönt med ensamhet, så länge man inte får för mkt av den. : Kollat en del oth också de senaste dagarna, snart klar med säsong 8, marvolous! skola idag med disgrace färdigdiskuterad nu, halleluja! gillade dock disgrace, slutet var dock extremt hemsk, fick mig att tänka på saker från mig själv.

Ska ta och läsa lite artiklar nu, sen blir det bara lugnt. Förbereder mig mentalt inför ett möte imorgon, vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska reagera, vill mest bara få det överstökat om jag ska vara ärlig, första gången är alltid värst! Får väl gilla läget, känna av, ta djupa andetag och inse att det är ok att visa sig svag i såna lägen. Det är ok att glänta på dörren och riva några murar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0