New years eve

Hette filmen vi såg idag jag och Lejlis. Filmen var bra, skratt ( vilket Lejlis tycker är kul då hon skrattar åt mitt asgarv ), tårar och mysig film. Att sitta på raden längst fram är underskattat för man får mkt plats för benen och dessutom så kan man typ gå in i soffmode med så mkt plats för benen :) tror aldrig jag suttit så skönt när jag varit på bio! Värt att komma ihåg :)
Fått ett ryck och funderar på att städa lite grann innan jag lägger mig i sängen och läser. Farligt att kolla igenom gamla blogginlägg för man fastnar så himla lätt och glömmer bort tiden.. heja mig!

Nehe, städa badrum och kök var det!  Imorgon blir det tre-rättersmiddag med Robert,Rasmus, Simon och Roberts kompis. :) blir mysigt. Lite vin och sådär och sen 12-slaget på Rasmus balkong med utsikt över vättern med bubbel. Finns det bättre sätt att inviga 2012? Finns det säkert men jag är nöjd precis där jag är!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0