Never ending story

Fin dag igår, Rasmus och Robert kom och lekte en stund och spelade kort och cluedo (y) Som vanligt vinner jag inte.. fattar inte vart min winning-streak har tagit vägen. :/ Lejla och Jocke joinade en stund också och pratade lite och åt tårta eftersom Rasmus fyllde år den 28. Har haft madrömmar i natt.. förstår inte riktigt varför jag får mardrömmar om mina beslut natten efter att jag tagit dem.. weird det där!  
Tänkte på idag hur lyckligt lottad jag är över att ha massa vänner här uppe på dalvik så man aldrig behöver vara ensam. jag har sagt det förr men säger det igen, det är egentligen rätt sjukt hur lycklig man ändå får vara. Jag har världens finaste människor omkring mig och det är rätt lustigt hur bara för 6 månader sen så klickade jag inte riktigt med en av dem och nu är det liksom som att man har varit vänner sen dag 1. Tycker om dem så himla mkt allihopa och det finns alltid ngn man kan prata med vilket är guldvärt.
Handlat mat idag tills imorgon och tvättat mitt stora tvättberg, awesome. Imorgon blir det städ innan folk kommer till mig på mat och lite myspys. Nu ska jag hoppa in i duschen, ska på bio ikväll med Lejlis. New Years Eve blir det med 189581958 kända skådespelare i, får se hur den är. :) ska mysa lite hos henne först.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0