När det lider mot jul

Drömde mardrömmar inatt, om drottningar. Om Elisabeth I och Mary Queen of Scots. xD Ett tecken på att kulturkursen tar upp mitt huvud ibland. Drömde att mamma skulle halshuggas.. vaknade upp skakandes i hela jäkla kroppen.. inte ok! usch.. längesen jag hade så jobbiga drömmar.
Har under min vakna tid idag läst över 100 sidor av Disgrace. Har nu 30 sidor kvar och tänkte ta mig an dem i natt så att jag har kvällen lite fri :)
Imorgon ska jag ta och städa inför lördag då vi ska ha julmys här hemma hos mig. :) köpte mitt bidrag innan idag, prinskåååvarna.

Tror helgen blir mysig, imorgon blir det hem till Sparkle för att fira hennes födelsedag som var i veckan och fira med vin och en massa grejer som hon och Viktor har fixat som vi inte har en aning om ;p
Sen på lördag blir det julemys hos mig med julmat, julklappar och grejs. hur mysigt?!? :))

Har även bokat biljett hem till växjö över julen om jag glömt säga det, befinner mig där 20-29 eller 30, sen Jönköping ett par dagar över nyår, sen växjö över födelsedagen och sen i Jönnet för gott över julen. :)  Mkt flängande men förhoppningsvis det bästa och värt det!   Så nu ska bara skolan bli klar så jag får åka hem till pappa och sen efter det till mamma och mysa :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0