mardrömmar

Haft mardrömmar inatt igen.. inatt fick jag se Carros gravsten mitt från ingenstans med en massa blommor på och ett alldeles för tidigt datum. USCH!
Hade börjat få svårt att somna igen och inte pga av mina rutiner utan jag vill inte gå och lägga mig. Det har jag inte kännt sen jag bodde hemma hos mamma och pappa fortfarande, då var jag rädd för att somna och inte vakna igen. Inte för att jag är det nu, men jag vill bara inte gå och sova utan vara vaken för evigt. Även om jag älskar att sova så kan jag ha svårt att somna in ibland för att jag tänker på allt och ingenting och all skit som påverkar för tillfället..

Jag vet exempelvis precis varför jag drömde mardrömmar igår, tack vare psykologi A och B så förstår jag ofta mer än vad man kanske vill. hejja hejja.

Nehe, nu ska jag sätta på musiken som är bäst i alla lägen ; Glee och städa min skitiga lägenhet ;) mat och plugg ska försökas hinnas med också innan jag drar till Sparkle. :)
lyckades lästa ut min Disgrace igår så har nu lyckats läsa 3 romaner inom loppet av 5 veckor, + se en 6 timmars serie + artiklar och summary och grejs. :) inte illa!

Nu har jag dejt med dammsugarn, trasorna och alla rengöringsmedel. I'm in love!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0