living the dream

Ibland tror jag inte riktigt att vissa förstår vilken otrolig resa jag gjort för mig själv sen jag lämnade Växjö mer eller mindre bakom mig, det är faktiskt svårt för mig att se framför mig hur jag var egentligen, hur bitter och arg jag var i princip jämt och extremt likgiltig inför det mesta. Det är faktiskt ganska läskigt när jag tänker på det eftersom nu har jag bara ett enda stort leende VARENDA dag och blir euforisk för minsta lilla grej. Det är härligt med en massa endorfiner i kroppen! :)
Jag lever drömmen just nu, allting bara stämmer i min värld, jag bor i en fantastisk stad, träffar fantastiska människor varje dag och får känna samhörighet med dem, jag lär mig saker nästintill varje dag och som grädden på moset saknar jag ingenting, jag är så fantastiskt tillfreds :) det enda möjligtvis som jag saknar är sånglektionerna faktiskt men vi får se om det blir ändring på det i Januari eller ej, det finns en chans (:

Idag skola som vanligt då jag fick beröm, KATSCHING! :D älskar sånt. Det får än att känna att man gjort något bra och att man kan en del saker och mer än vad man tror. Sen lekte jag med Robert och Rasmus en stund innan jag drog hem till Sannis och mös :) älskar att vara hemma hos henne, man blir så satans jävla lugn bara man ser henne.

Har fixat en spelningslista på spotify inför imorgon och ska strax gå och lägga mig faktiskt, städa imorgon innan förfesten här och sen taggar vi tomtevakan som satan!!!  Vi är flera som ska gå all-in imorgon och det är awesome, blir nog en bra sittning imorgon skulle jag tro och sen Kåren heeeeeeeela kvällen lång tills man får krypa hem :) thihi.  ( fjortisfniss på det ;) )

GODNATT
han kan vara den sötaste just nu och är ganska mkt awesome musikaliskt. Dock är kvaliten jättecrapig men det var den enda som fanns när han sjöng på youtube så den fick duga för inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0