kisse

Somnade sent i natt också, hata.
Har sedan föreläsningar + oral presentation ( fick inte fram det som jag ville men det var ok ) sprungit ärenden på stan i form av julklappar, pärmar och har även spontanklippt mitt hår. :) så nu är jag fräsch i håret inför julen! Gillar att klippa mig för man får sitta och bli bortskämd för en stund och bli kallad madame xD haha.  Det är fint ibland :) Älskar känslan av nyklippt hår!
Ska ta och börja tvätta snart så man har ngt att sätta på sig :p

Får dessutom en kisse som ska bo hos mig från och med i jul, lilla Shira kommer hem och bor hos mig istället för mamma och pappa. Hon har bott hos pappa sen de delade på sig men nu ville pappa inte ha henne hos sig längre så jag erbjöd mig. :) Känns bra att man har folk som kan ha katten så länge och sen dessutom erbjuder sig att vara barnvakt om jag ngngång inte jag. toppen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0