Kinnarps

Sitter just nu i kinnarps och väntar på hockeyn :) träffade madde och roger utanför innan, himla kul! dagarna hos pappa var underbara och julen var bra. Gårdagen var pricken över i:t... Jag har världens finaste vänner från båda hållen! Fick 2 bröder igår också och komplimanger om min röst. Rasmus <3 blev lite sentimental på en del grejer igår, "hur går det lillasyster? Systern jag aldrig fick " ibland blir jag varm i hjärtat!

Idag var det inte lika roligt, Robert hade standard och jag hängde på ggr 3... Heja mig! Sitta i bilen till jönnet idag var en pain och det är det fortfarnas emellanåt. Satt och skrattade med Robert hela vägen, haha! Han är ju knas senioren ;)

Träffade Elias och Robin ute igår med :) kul!!! Inte gjort på länge, pella hittades med, mysigt :) skönt att hon inte är arg fortfarande! Blev uppraggad igår också av hela 3 olika killar, egoboost javisst!

Matchen börjar 4, Awesome! Efter matchen ska jag äta ngt för första gången idag, bara druckit vatten och mjölk.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0