Jag är en paprika, jag är en paprika

Sista föreläsningen idag, sjukt skönt att ha det klart! Så nu har jag lite jullov faktiskt fram till den 17 januari :) awesome! En hel månad.. vad ska jag fylla det med? ääh, träffa folk och plugga blir en awesome kombination!
Städade och sen kom Robert och Rasmus hit för att spela kort, vann åtminstone 1 omgång.
Bio sen med 7 fina vänner, Breaking Dawn part 1, Jacob saved the day igen och tur är väll det, älgarna demonstrerar ;)  gillar talen i filmen, så himla spot-on och kul!  Dog lite under filmen åt alla Roberts fniss, mina egna gapflabb och alla symbios-grejer.
Kebabtallrik efteråt med Lejla, Robet och Rasmus, gott!
Jag, Lejla och Sparkle drog sen hem till mig och har kollat på felsjunget.se     ALLVARLIGT, gå in och kolla på den sidan. Vi har skrattat stupalöst i 4 timmar nu, jag har ALDRIG skrattat så mkt i hela mitt liv, så enormt roligt!
"I've lost my only brow, vill du bara skumma, I believe I'm a pie och Jag är en paprika har fått oss alla tre att vrida oss av skratt, herrejisses.
Kommer ha magrutor när jag vaknar imorgon utan tvekan ;)

Nu ska jag sova, är trött och hat ont i kroppen efter allt extremt skrattande :)
imorgon leker jag med Sannis större delen av dagen och lagar middag tillsammans med henne och har världens snack!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0