How to use literature in teaching

Det är titeln på min uppsats som jag precis avslutade kladden på och som jag spenderat ett par timmar på idag. Känns bra att ha lyckats ha ett peer-samtal, skickat in en summary och skrivit en kladd på uppsatsen som ska in på fredag. :) Känner mig som en duktig student som faktiskt inte sparade halva uppsatsen som var tanken egentligen utan bara körde på då jag kände att jag lika gärrna kan göra klart den :) 2 sidor med 5 källor i är därför klar för korrigering imorgon, ibland förvånad jag mig själv hur otroligt effektiv man kan vara på skrivarfronten ibland, det är ganska awesome :)  veta att uppsatser och sånt är påväg att på bli min starka sida igen, även om man alltid får mer eller mindre korrigeringar på saker man gör på högskolan så är mina föreläsare alltid positiva över innehållet och det är egentligen bara språket de anmärker på och i ett b-språk kan man aldrig bli hundra procentigt säker ändå.

Har en bra dag, hunnit med det jag skulle + lite till då och även hunnit se Glee, Damian är hjälten utan tvekan! Det har gått smidigt idag tack vare en massa bra musik på hela tiden, blandat tagg-musik med gamla favoriter och sköna låtar. (y)   Heldag i skolan imorgon och sen ska jag på ram-jakt och fixa julklapp till Razzle. Det lilla aset ( nedå ) har tydligen skaffat julklapp till mig så jag känner mig skyldig om jag inte köper ngt till honom.. så imorgon blir det den sista klappjakten :) ( hoppas det är sista iaf, peppar peppar ta i trä )  och efter som jag bara ska korrigera min uppsats imorgon så drar jag hem till Lejlis sen och kollar på Tomten är far till alla barnen, klassiker!

Helgen kommer bli awesome, men det tar vi imorgon för annars blir det här för långt ;) Ska göra referenslistan nu och sen lägga mig i min säng och läsa, spela temple run eller kolla på ngt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0