Hit me with your best shot

Borde lära mig att inte ringa en massa samtal i början av dagen.. blir ganska numb av det och vissa saker man får höra förstör så himla mkt.
Julen/julafton kommer suga så fett jävla ashårt och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Men jag får hänga med kusin Timpan/Ludde och klänga mig fast vid honom så han håller mig flytande över ytan.
Ska ringa min fina moster imorgon, var ett tag sen jag pratade med henne så behöver det.
Blir ev med kisse snart. :)  hoppashoppashoppas.

Har iaf städat så att min lägenhet är redo för förfest om ca 2.5 timme. Tomtevaka som väntar ikväll och sen kåååren hela kvällen med all-in. Det blir jäkligt mkt awesome, explorer, redbull, cider, drinkar, shots - you name it. (y)
Nu ska även jag bli ren och sen äta mat, awesome!
Och för er som tror att jag är arg/ledsen för texten i början, vissa saker gör en ledsen och orkeslös och frustrerad men så fort mina vänner kommer hit och att jag ätit lite och vi sparkar igång kvällen och musiken drar igång så kommer humöret vara på topp igen, jag bara vet det :)  pedagogerna är bästa folket att umgås med, så är det bara!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0