Hemma

Hemma i Jönnet :) kom hem igår på dagen vilken var väldigt skönt, att få packa upp i lugn och ro och inte tänka på ngt annat än mig själv! Mest mös runt hela dagen och tog igen tid med mig själv, att få sova i min egen säng med rena lakan inatt var så satans underbart att det inte går att beskriva! 13 timmars sömn ledde det till och en del drömmar om Skrea barnkoloni från när jag var liten, minns fortfarande exakt hur det såg ut och vilka ledare jag hade vilket är ganska otroligt med tanke på att jag var 7-12 under den tiden. Never mind, ska ta och laga mat nu och sen plugga en smula. Ikväll blir det nog lite kortspel med Razzle och Robert. :) börjar på ny turnering redan, jajamen! Nehe, falukååven kallar på mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0