Dygning på hlk

Hej hopp! Haft bästa låten ever idag... Om jag dör imorgon så dör jag lycklig :) träffade Sanne igår, myspys. Sen drog jag hem till Rasmus och tjötade i 4 timmar :) gillar att umgås själv med Rasmus, det är myskänsla!

Upp idag för åka skridskor, känslan i att åka skridskor, frihetskänslan är det inte många som förstår... För mig är det heligt och bland det bästa jag vet, extrem eufori sprutar!!! Sen hem och spela kort och nu dygning, och jag är hög på redbull...:) Simon joinar oss också! Hur Awesome? Snart ett dygn med det finaste, hur fint inför jul och grejer? Jag älskar mina vänner.. Utan dem hade jag fallit isär för länge sen.

Jag är lycklig nu och den känslan är fantastisk och oslagbar, snart kommer Johanna hem också!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0