Disgrace

Låg uppe och läste till 3 imorse. Jag är fan mest effektiv på nätterna och det är inte ok ngnstans. Iochförsig är det ju positivt på ett sätt att vi har litteraturkurs just nu för det innebär att jag läser skolböcker så sent in på nätterna. Började med Disgrace igår och det är alltid ngt speciellt att öppna en ny bok och inte veta vad den handlar om eller hur den kommer att sluta; om du kommer bli berörd eller inte och om du kommer personifiera dig i en eller flera huvudperson/er :)

Föreläsning idag, var bara med på halva för andra halvan skulle vi ändå knappt göra ngt. Åkte hem och pluggade och har gjort egen pyttipanna, (y)
ska kolla på lite Merlin och så ikväll för det gjorde jag aldrig igår sen, läste istället.  Föreläsning imorgon + en oral presentation om barn/ungdomslitteratur och min kära Peter Pan :) ska prata om filmer som gjorts på storyn. kan det bli mer awesome? Nee jag tror inte det, säger bara Hook!
Föreläsningsfri resten av veckan sen och det passar mig alldeles utmärkt som handen i handsken :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0