A knights tale

Hej hopp! Spenderade resten av dagen i soffan igår och pluggade tills pappa kom hem från jobbet och sedan klädde jag pappas gran. Bröt på traditionen, vi klär aldrig granen förräns den 23 annars men eftersom att jag åker till mamma i eftermiddag så ville pappa att jag skulle klä den :) han blev nöjd iaf! Pappa åkte sen och klippte sig och då passade jag på att duscha och plugga lite till, läste 3 kapitel igår. KATSCHING! Känner mig duktig faktiskt som ligger i någolunda fas till tentorna. :)

sedan på smurfs och lite på A knights tale,bra filmer det där. somnade extremt gott och sov nästan hela natten fram till halv 11 på pappas soffa, magiskt! Har bara hunnit prata med mormor om julen på lördag och nu är tanken att jag ska klä på mig och börja packa ihop mina grejer.. pyser till mamma runt halv 5 tiden och blir förmodligen kvar där till den 29, om jag orkar vill säga. :) det blir nog bra med det! Nehe.. nu blir det frukost och att bädda upp soffan så att jag slipper tänka på det sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0