4 krogar

Middag på 4 krogar igår efter en eftermiddag med Sofia :) Gud vad jag saknat henne, saknat att ha ngn som sätter perspektiv på gymnasietiden och det som varit.. Awesome! Middagen efter sen var bra, firade Simon som fyllde 20! Grattis bolle :) tog sen sällskap hem med Martin och thimmy

Sitter på tåget hem till jönnet nu, passerar precis gemla, det är konstigt att jag inte saknar det mer än jag gör.. Dock har jag insett under veckan hemma att jag är hemma för lite, hittar inte ens i min egen hemstad längre, dessutom kan jag få dåligt samvete över att om jag inte hade flyttat hade vissa saker aldrig hänt. Att ha två vänner som man riktigt ser behöver mig hemma och att jag inte orkar vara hemma pga mamma.. Känner mig så
otiillräcklig då eftersom jag alltid varit där hemma max 15 minuter bort. Det gjorde väldigt ont i hjärtat igår pga det.

Men nu är jag äntligen påväg hem till mitt eget, det är konstigt att man längtar till de olika ställena. Saknar min säng och min dusch!

1 år sen Hades somnade in idag, tänker en del på honom idag, hur glad han alltid var av att se en när man kom hem och alltid kramade när han kände på sig att man var ledsen. Ska tända ett ljus för honom när jag kommer hem. Finaste Hades, vila i frid <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0