VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER

så awesome dagar denna veckan med skola varvat med hemmakväll och kåren.
Hade min bästa kväll på Kåren efter igår!!!!!  Jag har så otroligt fina vänner och fina killkompisar ( de vet vilka de är ) så jag får ont i hjärtat, vi dansade runt, vi shottade, vi drack drinkar, vi kladdade på byxorna, vi låg och mös i stolar, vi satt på marken, vi ritade på kroppsdelar, det flörtades och så vidare.
en helt perfekt och fulländad kväll :) (y)
Promenad hem till Dalvik vid strax efter 1 tiden inatt, sen drog jag igång min egen efterfest i form av dans och sång på golvet medans min sambo fick damp på mig xD Varvade "Jag kommer ", "Vart jag mig i världen vänder" och " E de fel på mej ". haha, världen är hård när man inte vill sova och är speedad som ett as efter massa redbull, shottar och frisk luft. haha :D   Igår var livet perfekt och jag älskade varenda minut av kvällen, snacka om att jag vill göra om det igen :DDD
Dock har tekniker som glor en på brösten inte så mkt att hämta hos mig, sorry!

Även om en sak gick väldigt fel igår ( vilket jag var snabb att rätta till, du är bäst ) så var kvällen awesome och jag kände mig och är fortfarande extremt euforisk :) 5 av 5 toasters!  Robert, Rasmus, Sabine och Robins nollor är förövrigt väldigt trevliga (:
Idag blev det A6 med att köpa micro och nu ska jag snart ta cykeln till Torpa och hälsa på Sannis, snack och bio ikväll som gäller för att ta igen allt vi missat :)  mysigt!  Ska cykla för första gången på typ 1 år.. knas ju men det kommer bli härligt :)  Nu ska mitt förkylda jag ta en huvudvärkstablett och nässpray och göra mig redo för cykeln (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0