tainted love

mysig dag med plugg, handling, tvättning och chill med film för att bli frisk. Känner mig lite friskare iaf vilket behövs inför veckorna som kommer nu. Åker ju fan till Skottland snart :o galet! Men mkt ska hända innan dess i skolan och privat. Känner att jag borde ringa ett samtal snart men vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska säga eftersom det är svårt att säga.. modet finns inte, måste hitta det.
Skönt att vara lite själv ikväll, få göra vad man vill när man vill och få chansen att tänka lite. Allting blir så mkt större när man satt ord på saker och ting vilket är skönt men frustrerande :)
det är lite ensamt att vara ensam också, är ju lite van vid att ha en person till som springer här hemma ju, haha. Har man varit själv hela sommaren och sen får sällskap så blir man lite beroende, kommer bli ensamt när det bara blir jag här hemma igen på heltid :p haha.
Myser runt här hemma med mjukiskläder, lyssnar på peppmusik och gamla godingar ( ironiskt att fest hos mange kom i spelningslistan nu som jag hatar.. Isabelle har en tendens att påverka för mkt känner jag ;p haha ) och har tänt ljus i fönstret :) det är vääldigt mysigt! Ska mysa ner mig i min nybäddade säng med rena lakan snart och kolla How I met your mother, fastnat för den serien, farligt!

Imorgon väntar plugg mer eller mindre hela dagen, ska tvinga Simon städa lägenheten tänkter jag. haha! Får se vad han tycker om detta ;p nee men jag måste plugga till tentan på måndag och vi har båda märkt att här ser ut som fan när man bor två här. Så han får det i uppgift imorgon ;p han städar och jag pluggar, ska dessutom laga middag imorgon. RIKTIG MIDDAG! Vi har inte varit allt för duktiga på att äta den här veckan, varken bra eller dålig mat. :p
NU HIMYM!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0