Linguistics

Hallå eller! ( var tvungen ) ^^   sov extremt länge idag, min kropp behövde vila. Vaknade med huvudvärk och träningsvärk efter alla trappor och flyttande igår. :p har fortfarande ont i huvudet trots 4 migräntabletter senare, men jag har åtminstone huvudvärken under kontroll :)
Har tvättat och pluggat infor tentan om 2 veckor, känns sjukt att skolan börjar nästa vecka! hela sommaren bara borta...
det var en speciell känsla att öppna kursböckerna igen, att känna att snart börjar jag plugga igen. Att plugga är en speciell sak för mig, jag blir lugn och trygg av det, av att ha saker strukturerade, genomtänkta och planerade!
nästan så man vill plugga hela livet ibland, haha :)

Nu är det strax dax för en dusch, ikväll är det dax för hell's kitchen igen, lovely!
Imorgon leker jag förmodligen med Robert, Rasmus och Isabelle och myser runt, lagar mat, sjunger Lips och pratar en massa och taggar inför torsdag :) jag är en lyckligt lottad människa som har vänner som bor så nära mig.

I don't know if I can let you be a part of my life anymore, our relationship isn't healthy and maybe it's time to realise that some things are better to let go than to hold them close. It's just hard to look at your face and hear your voice because all the memories keep rushing trough my head.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0