Korvfest

Mysig dag igår! Städade och tvättade och mötte sen upp saknade Lejla och Rasmus för att åka till stan och möta upp Robin och Robert :)  vi åkte hem till Robin och grillade korv, drack lite och tjötade om allt och ingenting. Härliga tider! Senare på kvällen spårade det ur och det blev måååånga videoklipp som aldrig kommer visas för allmänheten xD haha. extremt pinsamma klipp.
herregud. Robert och jag traskade hem till mig för att sova vid 4tiden i morse, efter att nästan gått vilse på bymarken i en jävla skog som var extremt mörk och läskig så var vi äntligen uppe för backen vid 5 imorse :p
snacka om att vi var trötta och slocknade typ direkt :)
Upp idag vid strax efter 1, kommer få sota för det inatt med tanke på att jag börjar jobba halv 9 imorgon på morgonen men det skiter jag i just nu.. var så satans trött så var tvungen att sova :p

Robert har nu begett sig hem och jag funderar just nu på vad jag ska äta idag..
vi får väl se :)
Imorgon och på söndag blir det jobb, 8.30-19.30 båda dagarna så jag bloggar på söndagkväll som vanligt när jag jobbar helg :p  Och på tisdag kommer finaste Johanna och hälsar på mig ett par dagar, det kommer bli underbart bra :)

PUSS

på upptäcksfärd i mörkret.
en liten stor stark ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0